Ma liste de blogs

lundi, octobre 10, 2005

Esperança...

As rosas não falam (Cartola)

Bate outra vez, com esperanças o meu coração
Pois já vai terminando o verão, enfim ...
Volto ao jardim, com a certeza que devo chorar
Pois bem sei que não queres voltar, para mim ...
Queixo-me as rosas, mas que bobagem
As rosas não falam
Simplesmente as rosas exalam
O perfume que roubam de ti, ai ...
Devias vir, para ver os meus olhos tristonhos
E quem sabe sonhavas meus sonhos, por fim

2 commentaires:

Anonyme a dit…

Sites like this don't come around very often. You have a great site. I was thinking about a new blob for my free prepaid credit card website. What do you think?

Anonyme a dit…

The Rumor Mill
Who better to comment sardonically on the current state of Hollywood than the underappreciated screenwriter? Here now are some of our favorite screenwriter blogs, reflecting both those who have made it and ...
Hi, I was just blog surfing and found you! If you are interested, go see my Womans Health News related site. It isnt anything special but you may still find something of interest on Mens Health & Womens Health. There is also Mens Health News & Womens Health News.